Světově nejpoužívanější vyhledávač před lety uvedl vlastní PPC systém, jenž se následně stal fenoménem a vzorem kvality PPC.
Google využívá nekonečného množství dat ke zdokonalování Google AdSense / AdWords. Máte tak před sebou to nejlepší na webovém trhu.
POZNÁMKA – PPC systém od Googlu se dělí na dvě podtřídy. Google AdWords je určen inzerentům, jenž poptávají způsob zvýšení návštěvnosti a získání nových zákazníků. Google AdSense je využíván poskytovateli obsahu a webmastery.
Google AdWords pro inzerenty
Komfortní PPC systém s různorodými funkcemi. To je Google AdWords. Získejte návštěvníky z vyhledávačů i webových stránek.
Je jasné, že Google nenabízí žádný průměr. AdWords je do posledního detailu navržený a optimalizovaný systém. Navzdory robustnímu obsahu je jednoduše nastavitelný a obsluhovat ho zvládne i úplný začátečník.
Reklamy AdWords se zobrazují ve vyhledávači i na ostatních stránkách. Podporují také formát grafické reklamy.
Google AdSense pro poskytovatele obsahu
Variabilní reklamní PPC systém.
Jedná se o vzor většiny PPC způsobů výdělku pro webmastery. Po snadné registraci následuje vložení webu a umístění reklamního kódu na stránky. Po dosažení hranice k výplatě jsou peníze jednou měsíčně vypláceny automatickým bankovním převodem.
Kdy používat Google AdSense / AdWords?
Vždy, když požadujete maximální kvalitu. Google si postupně získává stále větší část českého trhu a ubírá Seznamu, a to i na poli PPC. Už po prvním přihlášení poznáte, že za systémem stojí zkušený celosvětový tým odborníků.